21 sep. 2009

Tema djur tävling

Idag blir alltså en tävlings dag!
Minst fyra tävlingar har jag bestämt att jag ska anmäla mig till. Här är tävlingsbidrag nummer två. Ett gäng kameler som står och trängs runt ett Argan träd i väst sahara. Trädets frukt måste vara helt sanslöst god för till och med getterna i landet har lärt sig klättra i träd för att komma åt frukten. Yes ni läste klättra.. jag har bildbevis om någon inte tror på mig.

Nåja, tävlingen finns hos: Gilaren.se och även hon sammarbetar med tvspelsweb.se och vinsten är ett Soft focus filter i valfri storlek.


Eftersom jag har köpstopp.. dvs är pank. Så skulle det vara grymt att vinna! Så om jag går vidare sedan så får ni se till att rösta, det kostar 3 sekunder av ert liv, och vem vet om ni någon dag behöver mina tjänster :-)

1 kommentar: