25 sep. 2009

Nu har jag ordnat så att jag kan blogga från mobilen oxå. Inte mycket användning för det efterssom detta är en fotoblogg.. Men endå.

Jag kan iallafall utnyttja tillfället till att berätta att jag inte tänker tjata på er när det gäller röstning och tävlingen .. Det är bara synd att den med flest övertalade vänner oxå blir den med flest röster. Den som har bäst bild kommer ingen vart. Så nästa gång ska jag be er gå in på tävlingen och be er rösta på den bild NI gillar bäst! Det är det enda rätta!

Eller vad tycker ni??


Mobilbloggat

2 kommentarer:

  1. Jag håller med du! Det är skittråkigt med såna omröstningar för det handlar i slutänden om hur många anhängare man har i sin egen blogg som hejjar på en! Tråkigt med omröstningstävlingar!

    Men jag håller tummarna för dig i alla fall! :O))

    SvaraRadera